تغییر سایز متن
-
+
abfa-bushehr.ir
واگذاری حدود 7000 انشعاب آب جدید در استان بوشهر / قطع حدود 1400 انشعاب غیر مجاز
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در 6 ماهه امسال، 6 هزار و 791 انشعاب آب و یک‌هزار و 193 انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در 6 ماهه امسال، 6 هزار و 791 انشعاب آب و یک‌هزار و 193 انشعاب فاضلاب به متقاضیان واگذار شده است.
ابوالحسن عالی در تشریح این خبر اظهار داشت: در نیمه نخست امسال همچنین پنج هزار و 391 انشعاب آب و 510 انشعاب فاضلاب در در این استان نصب شده است.
وی بیان کرد: این اقدامات به منظور تأمین نیازهای آبی شهروندان و بهبود کیفیت خدمات انجام شده و این انشعابات به خصوص در مناطق کم‌برخوردار و روستاها مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه در 6 ماه گذشته یک هزار و 347 انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر شناسایی شده، اظهار کرد: انشعابات غیرمجاز نه تنها باعث هدررفت منابع آبی می‌شوند بلکه می‌توانند به تأسیسات آب و فاضلاب آسیب جدی وارد کنند.
عالی تاکید کرد: به همین دلیل، طرح ساماندهی انشعابات غیرمجاز در مناطق شهری و روستایی استان با هدف افزایش پایداری منابع آب به‌صورت جدی در حال اجرا است.
وی افزود: این طرح شامل شناسایی، جمع‌آوری و ساماندهی انشعابات غیرمجاز و نیز آموزش و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص عواقب استفاده از انشعابات غیرمجاز است تا با همکاری مردم و نهادهای محلی، به یک مدیریت پایدار آب در استان بوشهر دست پیدا کنیم.
عالی همچنین از شهروندان خواست که با گزارش هرگونه انشعاب غیرمجاز، در راستای حفظ منابع آبی و بهبود کیفیت خدمات همکاری کنند.
تاریخ:
1403/07/23
تعداد بازدید:
35
منبع:
نویسنده:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
استفاده از مطالب و اخبار وب سایت تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.
Powered by DorsaPortal